Najczęściej zadawane pytania

czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na Littlefox.pl rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą mieli Państo możliwość szybkich i łatwych zakupów oraz dostęp do historii zamówień, Przy kolejnych zamówieniach nie będą musieli Państwo ponownie wypełnić danych dotyczące dostawy.

jak się zarejestrować?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis “Logowanie/Rejestracja”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Zgodnie z regulaminem zamówienia można składać tylko za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie sklepu internetowego.

gdzie mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Zarejestrowani klienci mogą sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się w zakładce “Moje zamówienia”. Ponadto o wszystkich zmianach statusu zamówienia są Państwo informowani na bieżąco drogą mailową. W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@littlefox.pl.

kiedy otrzymam zamówione produkty?

Na karcie każdego produktu jest podany czas realizacji zamówienia. W większości produktów jest to 1-2 dni roboczych. Na niektórych produktach jest informacja, że czas realizacji wynosi 2-5 dni roboczych. Jest to czas niezbędny na sprowadzenie produktów od dostawcy. W przypadku zakupu o różnym czasie realizacji nadajemy przesyłkę po skompletowaniu wszystkich przedmiotów. Do tego terminu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę przesyłki przez przewoźnika.

Czy jest możliwa wysyłka zamówienia za granicę?

Aktualnie nie wysyłamy przesyłek za granicę.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

Taki produkt można oddać lub wymienić. W tym celu należy odesłać go na adres sklepu internetowego. Więcej informacji na temat dokonywania zwrotów lub reklamacji znajdą Państwo w zakładce “Reklamacje i zwroty” oraz w Regulaminie sklepu.

W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówienie?

Zamówienia złożone w sklepie internetowym littlefox.pl można opłacić na kilka sposobów:

1. Płatność przelewem bankowym.
2. Płatność online kartą płatniczą, kartą kredytową (Visa, MasterCard) realizowana za pośrednictwem systemu Przelewy24.

3. Płatność elektroniczna – (szybki przelew online) za pośrednictwem systemu Przelewy24.

4. Płatność elektroniczna –  za pośrednictwem systemu PayPal.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT za produkty zakupione w naszym sklepie.

Czy mogę zmienić dane osobowe podane podczas rejestracji?

Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji można dokonać w każdym momencie. Po zalogowaniu się wystarczy przejść do zakładki Szczegóły konta”, gdzie będzie można zmienić adres e-mail i hasło. Aby dokonać zmiany adresu rozliczeniowego lub adresu do wysyłki należy wejść w zakładkę “Adresy”, gdzie można poprawić istniejące dane.

Otrzymałem informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła. Co mam zrobić?

Swoją paczkę można śledzić klikając w link do przesyłki, który wysyłamy w mailu informującym o zrealizowaniu zamówienia. W niektórych sytuacjach przesyłki nie udaje się dostarczyć, gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W takim przypadku prosimy o kontakt z nami.

Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?

Aby być na bieżąco z nowościami mogą Państwo polubić nas na facebook’u lub śledzić na Instagramie.